Kjøpsvilkår

Medlemsportalen "Ditt eget rom"

 

 

Innledning:

 

Jeg ber deg lese nøye gjennom kjøpsvilkårene. Her finner du oversikten over det som er avtalt mellom oss, og som du har gått med på, ved kjøp av produktet Medlemsportalen "Ditt eget rom" (heretter kalt portalen)

 

Avtalen gjelder mellom deg som kjøper og Frisk I Balanse, Hanne Søbye som selger. Firmaet har organisasjonsnummer 927465590 og representeres av Hanne Søbye.

 

Dersom du lurer på noe i dette dokumentet ber jeg deg kontakte meg på [email protected].

 

 

Viktig:

 

Jeg, Hanne Søbye er ikke lege. Det er kjøpers eget ansvar å sjekke med lege / behandler om kjøper er usikker på om disse øvelsene passer for kjøpers utfordringer / medisinske tilstand. Kjøper er inneforstått med at dette programmet ikke er noe form for kur for noen helsetilstander, kun et hjelpemiddel / verktøy for lavere stressnivåer, som igjen kan innvirke positivt på helsen.

 

 

 

Kjøp og Fakturering:

Når du blir medlem trekkes enten månedlig eller et årlig trekk med en gang.

Betaling skjer via bankkort eller kredittkort. Faktura tilsendes fra vår betalingsleverandør Stripe. Vi aksepterer Visa og MasterCard gjennom Stripe og Kajabi. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre.

Du får da umiddelbart tilgang til alt innholdet i portalen.  

Medlemmet skal betale enten en månedlig medlemsavgift eller en årlig medlemsavgift i henhold til Frisk I Balanse til enhver tid gjeldende priser. 

Om det månedlige medlemskapet
Den månedlige medlemsavgiften forfaller løpende og automatisk til avtalt tidspunkt.

Frisk I Balanse trekker den avtalte medlemsavgiften automatisk hver måned på den samme datoen som da du meldte deg inn (meldte du deg inn 5.oktober, er neste trekk 5.november) .

Medlemmet selv ansvarlig for å inngå nødvendig avtale med sin bankforbindelse om automatisk trekk av månedlig medlemsavgift til Frisk I Balanse. Medlemmet må til enhver tid påse at angitt beløpsgrense dekker fakturabeløpet samt påse at betaling utføres innen forfall. Medlemmet er ansvarlig for å påse at medlemsavgiften betales til forfall og må kontakte Frisk I Balanse dersom betalingsgrunnlag ikke er mottatt.

Dersom medlemmet ikke betaler innen forfall, uavhengig av betalingsmetode, vil systemet prøve 2 ganger til før medlemskapet kanselleres og tilgangen til medlemskapet og innholdet fjernes.

Om årlig medlemskap
Ved årlig medlemskap gjelder kjøpet for ett helt år fra dato til dato. Medlemskapet fornyes automatisk mot slutten av året til samme investering. Du kan velge å si opp medlemskapet før neste årlige trekk, og da ikke belastes for neste år. 

Ved avslutning av månedlig og årlig medlemskap forsvinner også tilgang til innholdet i medlemsportalen og fellesskapet i Kajabi community. 

 

Regler ved tilbud/kampanjer:
Medlemmet kjøper tilgang til medlemsportalen på nett. Ved tilbud gjelder kun ett tilbud om gangen. Tilbud kan ikke kombineres.

 

Reklamasjon/angrerett:

Ved avtaler om abonnement på digitale tjenester der det betales løpende abonnements avgift har forbrukeren angrerett de første 14 dagene fra kjøpstidspunktet. Dokumentene i tilknytning til angrerett vil sendes til deg i velkommen-eposten 

Dersom forbrukeren benytter seg av angreretten vil han/hun kun være forpliktet til å betale et beløp som står i forhold til det som er levert frem til det tidspunktet forbrukeren gir melding om bruk av angreretten, jf. § 26. Dersom tjenesten ikke er påbegynt har forbrukeren krav på å få refundert hele beløpet han/hun har betalt. 

Månedlig abonnement kan sies opp fortløpende og går fra måned til måned.

 

Ansvar:

Kjøper forstår at Hanne Søbye, Frisk I Balanse eller andre i tilknytning, ikke påtar seg ansvar for at bedring av helsa oppnås. Hanne Søbye, Frisk I Balanse forplikter seg til å levere informasjon om, og hjelp til, å komme igang med pusteøvelser, bevegelser og stressreduserende tiltak gjennom MediYoga, pust og mindfulness, som en hjelp til lavere stressnivåer.

Det er likevel kjøpers plikt å sette seg inn i, gjøre det en kan for å forstå, tilpasse til egen helse, lytte til signaler fra egen kropp og implementere det som læres. Det forventes at kjøper deltar aktivt i portalen for å oppnå resultater.

 

Portalen:

Portalen er for deg som ønsker å lære verktøy for lavere stressnivåer i hverdagen.

Firmaet forbeholder seg retten til å fjerne alle tilganger etter portalens slutt, uten forvarsel, for eksempel dersom portalen legges ned, økte driftskostnader for portalen eller ved endringer i portalens innhold og/eller format.

Du er selv ansvarlig for å følge portalens opplegg. Har du spørsmål underveis kan du sende mail til [email protected] - svartid er 48-72 timer i ukedagene og innenfor arbeidstiden 10-15. Det vil også være månedlige gruppesamtaler (med unntak av en mnd i sommerferien) der du kan stille dine spørsmål. I tillegg til portalen med innhold har deltakerne tilgang til et Kajabi community. 

De månedlige gruppesamtalene legges ut som opptak i portalen slik at de vil være tilgjengelig for andre som kommer inn i programmet på et senere tidspunkt for å lære. Det er ikke mulig å reservere seg fra opptak av disse timene. Opptakene vil være tilgjengelig i alt fra 6 måneder til 1 år om gangen.

Viktig å merke seg:

Du må derfor selv vurdere, gjerne i samråd med din lege, om disse øvelsene er noe som passer for deg og din helseutfordring.

Du alene er ansvarlig for dine beslutninger, handlinger og resultater i livet, og ved din påmelding godtar du at du ikke holder oss ansvarlige for dine beslutninger, handlinger eller resultater, når som helst, under noen omstendighet.

 

Betingelser for bruk:

Portalen i sin helhet er beskyttet av opphavsrett. Kjøper kan ikke bruke portalen, materialet eller deler av produktet på en måte som krenker firmaets rettigheter, eller som ikke er godkjent av firmaet.

Allmenn tilgjengelig informasjon, som hvilke regler som gjelder, står kjøper fritt til å dele videre.

Kjøper har lov til å ta i bruk maler som gis ut i forbindelse med kurset, men det er ikke til annet bruk. Det er altså ikke lov å gi disse til andre eller selge dem videre.

Portalen er til personlig bruk. Det vil si at du ikke kan dele påloggingsinformasjon og kursinnhold med andre.

 

Konfidensialitet:

Deltagelse i programmet medfører at du vil kunne få informasjon om andres sykdomstilstand, eller personlige forhold. Dette er strengt forbudt å dele videre og du har taushetsplikt om dette.

Det gjelder selvfølgelig ingen taushetsplikt om dine personlige erfaringer og resultater.

 

Utsettelse og Avslutning:

Firmaet forbeholder seg retten til å avslutte portalen eller utsette oppstart som følge av årsaker som er utenfor vår kontroll, og som ikke kunne forutsees. Ved avslutning fra firmaets side vil kursdeltakeren få refundert kursavgiften. Ved utsettelse av oppstart vil kursdeltakeren bli tilbudt deltagelse på et senere tidspunkt.

 

Avslutning av avtalen:

Firmaet kan, dersom det viser seg at kundeforholdet ikke er hensiktsmessig, ved brudd på vilkår, manglende betaling eller brudd på andre bestemmelser nevnt i disse vilkårene (som gjentatte brudd på reglene i fellesskapet inne i Kajabi community) avslutte denne avtalen på eget initiativ. Dette innebærer utestengelse fra programmet, utestengelse fra fellesskapet og at det ikke gis adgang til deltagelse på Zoom-møter.

Det vil foretas en konkret vurdering på om kursavgift skal refunderes i slikt tilfelle.

Kjøper har ikke adgang til å avslutte avtalen på annet vis enn nevnt øverst under “Kjøp og fakturering, reklamasjon og angrerett”.

 

 

Force Majeure

Med unntak av plikten til å utføre avtalt betaling, er ingen av partene ansvarlige for manglende overholdelse av sine forpliktelser etter avtalen i en periode hvor parten ikke kan utføre forpliktelsene grunnet hendelser utenfor deres kontroll, som streik, brann, flom eller annen naturkatastrofe, krig eller opprør, cyberangrep og akutt eller alvorlig sykdom.

Dette er forutsatt at den som ikke kan oppfylle sin forpliktelse etter avtalen straks underretter den annen part om situasjonen, og gir tilstrekkelig informasjon til at den andre parten kan vurdere situasjonen og begrense tapet for egen del.

Dersom en slik situasjon oppstår vil som utgangspunkt ikke partene fritas fra forpliktelsene etter avtalen, men oppfyllelsen av dem vil utsettes inntil force majeure- tilstanden opphører. Der tilstanden er langvarig vil selskapet fritas for sin leverings- og erstatningsplikt.

 

Endringer:

 

Disse vilkårene kan bli endret fra tid til annen. Den seneste versjonen finnes alltid på friskibalanse.no/kjopsvilkar-medlemsportal. Endringer i vilkårene gjelder bare for program som er påbegynt etter at den endrede versjonen er lagt ut på vår nettside.

 

 

Klager og krav:

 

Vi er opptatt av at våre kunder er fornøyd med de tjenestene og programmene vi leverer. Om du som kunde av noen grunn er misfornøyd, ber vi om at vi underrettes så snart som mulig.

 

Disse vilkårene og alle spørsmål vedrørende programmet reguleres av norsk rett.

 

Enhver tvist vedrørende vilkårene eller brudd på vilkårene, oppsigelse eller ugyldighet av vilkårene eller andre spørsmål knyttet til programmet, forplikter partene seg til å forsøke å løse på laveste mulige nivå mellom seg. Hvis tvisten ikke løses først ved forhandlinger mellom partene, vil en uenighet eller tvist i forbindelse med denne avtalen kunne sendes til forliksrådet eller retten.

 

Kontakt:

Hanne Søbye, Frisk I Balanse
[email protected]
91808036

 

Sist endret: 7/9-24